Що таке контекстна реклама?

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦.

Що таке контекстна реклама?

Якщо ви власник бізнесу і хочете збільшити продажі свого товару та послуг, а також підвищити впізнаваність бренду, то в цьому вам допоможе контекстна реклама. Контекстна реклама – це вид реклами в Інтернеті, який ефективно залучає зацікавлених покупців з метою збільшення продажів. Вона дозволяє обирати місцезнаходження, інтереси, час показу оголошення на пристрій. Після збору первинної аналітики можна переглянути результати використання контекстної реклами. А отже, не потрібно буде чекати, поки ресурс вийде в ТОП пошукових систем.

Контекстна реклама – це саме те, що потрібно, коли треба підвищити впізнаваність бренду чи компанії, швидко залучити покупців, ефектно заявити про свій стартап, збільшити продаж товарів та послуг. Контекстна реклама позитивно впливає на органічний показ сайту в пошукових системах.

Як працює контекстна реклама?

Усім відома ситуація, коли ви читаєте новини або переглядаєте відео в інтернеті, і тут з’являється рекламне оголошення про товар, який ви переглядали на Rozetka або Prom.ua. Навіть якщо ви вже не цікавитесь ним, воно виступатиме ще певний час. Чому? Тому що система аналізує активність, таку як, пошук за ключовими словами.  Наприклад, той хто шукав ліжко, буде отримувати пропозиції з меблевих сайтів, а той, хто дивився на дитячі візочки, побачить оголошення дитячого транспорту.

Види контекстної реклами

Контекстна реклама буває текстова, банерна і відео.

  • Текстова

Вона з’являється у вікні результатів пошукового запиту після введення його в рядок пошуку і натискання кнопки “Знайти”.  Наприклад, якщо в пошуковій системі ви вводите “Торти на замовлення, Тернопіль” пошукова система вам видасть кілька оголошень з посиланнями.  Текстова реклама  відповідає запиту користувача.  Чим вища ставка, тим імовірніше, що у вашого оголошення буде вища позиція в пошуковій системі.  

На позицію впливає якість оголошення, значення ставки, мінімальний рейтинг оголошення, очікуваний ефект від підбору розширення і формату оголошення.

  • Банерна

Вона відрізняється налаштуваннями для більш точного підбору аудиторії. Банерна реклама створює пошуковий попит. Саме вона привертає увагу людей, мотивуючи до запитів у пошуку.  Поділяється за тематикою, ключовими словами, місцезнаходженням.

  • Відео

Цей вид реклами часто можна побачити в Youtube та на інших сайтах, коли ви вмикаєте фільм або переглядаєте відео.

Контекстна реклама – це досить складно. Тому вартує довірити це професіоналам. Не важливо, чи буде це фрілансер або агенство. Головне –  вже готова успішна робота в архіві фахівця.

Читайте також:

Про копірайтинг

13-10-21 14:47

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Зараз усе більшим попитом користуються види роботи, якими можна займатись з дому. І ті користувачі, які моніторять сайти з вакансіями, часто натикаються на таку посаду, як копірайтер. То хто ж такі копірайтери? Давайте розберемось детальніше. Ну, для початку копірайтер – це я. Привіт. А взагалі, копірайтер –Читати дальше

То що таке SMM?

13-10-21 14:44

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Зараз дуже часто у списку вакансій можна побачити роботу SMM-менеджер. То що таке SMM? Якщо коротко, SMM – це маркетинг у соціальних мережах ( Social Media Marketing), тобто використання соціальних мереж як майданчика для розміщення реклами і просування власного бренду. SMM можна назвати таким собі різновидом SEO-просування.Читати дальше

Що таке таргетинг?

13-10-21 14:40

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Люди, котрі шукають способи розрекламувати свою компанію в Інтернеті, стикаються з масою нових термінів, про які раніше могли навіть не чути. Одним із таких термінів є таргетинг. Таргетинг – це механізм реклами, який дозволяє показувати рекламу саме цільовій аудиторії. А це, в свою чергу, дає можливість неЧитати дальше

SEO – просування

13-10-21 14:37

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Останнім часом все більш популярним стає замовлення товарів через Інтернет. Якщо ви власник бізнесу, то можете стикнутись з проблемою розкрутки свого сайту. Для того, щоб збільшити відвідуваність свого сайту є два основні варіанти: контекстна реклама та SEO-просування. То чим же вони відрізняються один від одного? Контекстна рекламаЧитати дальше

Про модерацію Facebook/Instagram

13-10-21 14:33

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Часто буває так, що ви викладаєте якийсь запис на сайті або заливаєте рекламу чи відео, а воно зникає, а то і взагалі не публікується, або публікується тільки через якийсь час. А все тому, що ваша реклама або відео проходять модерацію. Що таке модерація? Модерація – це регулярнаЧитати дальше

Рекламні інструменти TikTok

13-10-21 14:30

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. В першу чергу, для того, щоб запустити рекламу в ТікТок вам потрібно буде створити власний рекламний кабінет. За винятком того, що для отримання доступу до рекламного кабінету потрібно пройти модерацію, за принципом роботи він нічим не відрізняється від рекламних кабінетів інших соцмереж. Щоб мати рекламний кабінет уЧитати дальше

Ремаркетинг та все що з ним звязано

20-08-21 15:48

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Часто буває так, що використовуючи мобільний додаток або переглядаючи відео, на екрані з’являється банер, в якому вас закликають завершити покупку того чи іншого товару, який ви переглядали або додавали в корзину на конкретному сайті. Цей прийом називається ремаркетинг.   Ремаркетинг – це інструмент, який повертає користувачів наЧитати дальше

У чому полягає реклама у TikTok?

20-08-21 15:47

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Реклама в ТікТок – це такі ж короткі відео, як і для основного контенту. Але на відміну від основних, ці відео спонсоровані. А отже, просуватимуться по-іншому. Зазвичай, рекламу у ТікТок використовують для того, щоб збільшити впізнаваність бренду, відвідуваність сайту та залучення нових клієнтів.   Чому варто рекламуватиЧитати дальше

Який контент у TikTok?

20-08-21 15:46

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Зараз, всього за два роки існування, TikTok має понад 1 млрд. Скачувань. Для порівняння, це показник Instagram за дев’ять років і Facebook за п’ятнадцять. Основною ідеєю ТікТоку є створення короткого відео (15-60 сек.) з певною темою.   Логічне питання – яке відношення має ТікТок до серйозного бізнесу?Читати дальше

Детальніше про TikTok Ads Manager

20-08-21 15:37

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. TikTok Ads Manager  – це додаток, черехз який запускається реклама в ТікТок. Він багато в чому схожий на Facebook Ads Manager. Через нього можна налаштувати рекламу як для самого ТікТок, так і для додатків BuzzVideo? NewsRepublic? Babe? Pungle та ін. Формати реклами менеджера ТікТок – графічна таЧитати дальше