Що таке контекстна реклама?
Що таке контекстна реклама?
Якщо ви власник бізнесу і хочете збільшити продажі свого товару та послуг, а також підвищити впізнаваність бренду, то в цьому вам допоможе контекстна реклама. Контекстна реклама – це вид реклами в Інтернеті, який ефективно залучає зацікавлених покупців з метою збільшення продажів. Вона дозволяє обирати місцезнаходження, інтереси, час показу оголошення на пристрій. Після збору первинної аналітики можна переглянути результати використання контекстної реклами. А отже, не потрібно буде чекати, поки ресурс вийде в ТОП пошукових систем.
Контекстна реклама – це саме те, що потрібно, коли треба підвищити впізнаваність бренду чи компанії, швидко залучити покупців, ефектно заявити про свій стартап, збільшити продаж товарів та послуг. Контекстна реклама позитивно впливає на органічний показ сайту в пошукових системах.
Як працює контекстна реклама?
Усім відома ситуація, коли ви читаєте новини або переглядаєте відео в інтернеті, і тут з’являється рекламне оголошення про товар, який ви переглядали на Rozetka або Prom.ua. Навіть якщо ви вже не цікавитесь ним, воно виступатиме ще певний час. Чому? Тому що система аналізує активність, таку як, пошук за ключовими словами. Наприклад, той хто шукав ліжко, буде отримувати пропозиції з меблевих сайтів, а той, хто дивився на дитячі візочки, побачить оголошення дитячого транспорту.
Види контекстної реклами
Контекстна реклама буває текстова, банерна і відео.
- Текстова
Вона з’являється у вікні результатів пошукового запиту після введення його в рядок пошуку і натискання кнопки “Знайти”. Наприклад, якщо в пошуковій системі ви вводите “Торти на замовлення, Тернопіль” пошукова система вам видасть кілька оголошень з посиланнями. Текстова реклама відповідає запиту користувача. Чим вища ставка, тим імовірніше, що у вашого оголошення буде вища позиція в пошуковій системі.
На позицію впливає якість оголошення, значення ставки, мінімальний рейтинг оголошення, очікуваний ефект від підбору розширення і формату оголошення.
- Банерна
Вона відрізняється налаштуваннями для більш точного підбору аудиторії. Банерна реклама створює пошуковий попит. Саме вона привертає увагу людей, мотивуючи до запитів у пошуку. Поділяється за тематикою, ключовими словами, місцезнаходженням.
- Відео
Цей вид реклами часто можна побачити в Youtube та на інших сайтах, коли ви вмикаєте фільм або переглядаєте відео.
Контекстна реклама – це досить складно. Тому вартує довірити це професіоналам. Не важливо, чи буде це фрілансер або агенство. Головне – вже готова успішна робота в архіві фахівця.