Ремаркетинг та все що з ним звязано
Часто буває так, що використовуючи мобільний додаток або переглядаючи відео, на екрані з’являється банер, в якому вас закликають завершити покупку того чи іншого товару, який ви переглядали або додавали в корзину на конкретному сайті. Цей прийом називається ремаркетинг.
Ремаркетинг – це інструмент, який повертає користувачів на ваш сайт після того, як вони його покинули.
Ремаркетинг використовує всі види реклами: пошукову, банерну та відео. Завдяки йому ви можете звернутись до користувачів, котрі взаємодіяли з вашою компанією. Вони бачитимуть вашу рекламу на інших сайта або при користуванні моюільними додатками.
Основними аудиторіями ремаркетингу є ті, хто був на вашому сайті, але не придбав ваш товар чи послугу і ті, хто не завершили покупку. Користувачам, котрі здійснили покупку, ви можете пропонувати шляхом ремаркетингусупутні товари.
Як працює ремаркетинг?
Схема роботи ремаркетингу наступна: користувач заходить на ваш сайт, виконує на ньому певні дії і залишає його.
Наприклад: ви зайшли на сайт, де продають меблі. Там ви переглядаєте певний товар, скажімо, дитячі ліжка. Ви можете просто подивитись, а можете “закинути” певні товари, котрі вам сподобаються, в корзину. Однак із кінцевим оформленням замовлення ви вирішуєте зачекати і покидаєте сайт. А потім за вами починає “бігати” реклама цього сайту, з закликом продовжити покупку, по типу: “ Ви переглядали товар”, “Ви залишали товари у кошику”, “Давайте завершимо замовлення” і таке інше.
Для чого ж потрібен ремаркетинг?
Ремаркетинг не дає користувачу забути про ваш сайт. Адже більшість людей заходять на сайт, прицінюються і йдуть моніторити інші сайти. Такі пошуки “саме того” товару, котрий би влаштовував по всіх параметрах, може затягнутись на кілька днів. А ви спробуйте просто запам’ятати усі посилання на сайти, і який саме товар на якому саме сайті вам сподобався.
Саме для того, аби користувач зміг без перешкод потрапити саме на ваш сайт є ремаркетинг.
У ремаркетингу є багато можливостей і функцій. Універсального способу отримати клієнта немає. Тож які є типи ремаркетингу?
Стандартний ремаркетинг – відстежує всіх, хто вже був на вашій сторінці, а під час подальших переглядів сайтів знову з’являється перед користувачами.
Динамічний ремаркетинг – відстежує всіх, хто відвідував сайт, але в змісті реклами з’являються товари або послуги, які користувач раніше переглядав.
Ремаркетинг у мобільних додатках – показує рекламу тим користувачам, хто використовував ваш додаток або веб-сайт, коли ті використовують інші додатки.
Пошуковий ремаркетинг – це оголошення для тих, хто відвідував ваш сайт, і досі шукає схожу інформацію.
Відеомаркетинг – відображає оголошення для тих, хто взаємодіяв з вашим відео або каналом на Youtube під час перегляду там інших відео.
Кожен з основних видів ремаркетингу, орієнтуючись на цільову аудиторію і цілі, може бути встановлений окремо.