У чому полягає реклама у TikTok?

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦.

Реклама в ТікТок – це такі ж короткі відео, як і для основного контенту. Але на відміну від основних, ці відео спонсоровані. А отже, просуватимуться по-іншому. Зазвичай, рекламу у ТікТок використовують для того, щоб збільшити впізнаваність бренду, відвідуваність сайту та залучення нових клієнтів.

 

Чому варто рекламувати в ТікТок?

ТікТок використовують більш, ніж у 154 країнах і доступний він на 39 мовах. Також у ТікТок більш ніж 800млн.активних користувачів, а це, погодьтесь, непогана аудиторія. У ТікТок найвищий рівень залученості в соціальних мережах, а 90% користувачів використовують додаток кілька разів на день.

 

Кому підійде реклама в ТікТок?

Модерація рекламного аккаунта  відбувається вручну.  Після реєстрації з вами зв’язується представник ТікТок. Винятки становлять лише такі країни, як Японія, Таїланд, Тайвань, В’єтнам, Індія та Малайзія.

Також є обмеження на показ реклами для компаній з різних країн і для різних країн. Цебто, якщо компанія, рекламу якої ви запускаєте в ТікТок, розташовується в певній країні, то не факт, що показ оголошення на всі інші країни буде можливий. Тож навіть якщо вашої країни в списку немає, рекомендується обговорити це питання в приватному порядку, коли з вами зв’яжеться представник ТікТок.

 

Якому бізнесу підійде реклама в ТікТок?

Аудиторія Тікток є наймолодшою серед усіх соцмереж. 42% користувачів ТікТок – це люди, віком від 18 до 24 років. Також варто врахувати, що жінок у мережі більше , ніж чоловіків. А кожна аудиторія має своє власне коло інтересів, що важливо пам’ятати, запускаючи рекламу в ТікТок. Тому, звісно ж, для реклами юридичних послуг або продажу нерухомості варто пошукати інші способи реклами. Але якщо ваша компанія спеціалізується на продажі товарів для підлітків, то реклама в ТікТок – це саме те, що потрібно.

 

Орієнтування в ТікТок

Орієнтування реклами в ТікТок може бути вузьким, тобто ви самі задаєте параметри аудиторії, що буде переглядати вашу рекламу, і широким, коли сама система визначає, кому показувати рекламу.

Орієнтування на аудиторію можна налаштовувати на основі статі, віку, інтересів, місця розташування та ін. Можна також використовувати кастомні аудиторії, щоб охопити більше людей.

 

Які види реклами підтримує ТікТок?

Реклама в ТікТок запускається за допомогою ТікТок Ads Manager – менеджер реклами, схожий на той, що використовується у Facebook. У самому ТікТокдоступна тільки відеореклама.

Читайте також:

Про копірайтинг

13-10-21 14:47

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Зараз усе більшим попитом користуються види роботи, якими можна займатись з дому. І ті користувачі, які моніторять сайти з вакансіями, часто натикаються на таку посаду, як копірайтер. То хто ж такі копірайтери? Давайте розберемось детальніше. Ну, для початку копірайтер – це я. Привіт. А взагалі, копірайтер –Читати дальше

То що таке SMM?

13-10-21 14:44

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Зараз дуже часто у списку вакансій можна побачити роботу SMM-менеджер. То що таке SMM? Якщо коротко, SMM – це маркетинг у соціальних мережах ( Social Media Marketing), тобто використання соціальних мереж як майданчика для розміщення реклами і просування власного бренду. SMM можна назвати таким собі різновидом SEO-просування.Читати дальше

Що таке таргетинг?

13-10-21 14:40

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Люди, котрі шукають способи розрекламувати свою компанію в Інтернеті, стикаються з масою нових термінів, про які раніше могли навіть не чути. Одним із таких термінів є таргетинг. Таргетинг – це механізм реклами, який дозволяє показувати рекламу саме цільовій аудиторії. А це, в свою чергу, дає можливість неЧитати дальше

SEO – просування

13-10-21 14:37

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Останнім часом все більш популярним стає замовлення товарів через Інтернет. Якщо ви власник бізнесу, то можете стикнутись з проблемою розкрутки свого сайту. Для того, щоб збільшити відвідуваність свого сайту є два основні варіанти: контекстна реклама та SEO-просування. То чим же вони відрізняються один від одного? Контекстна рекламаЧитати дальше

Про модерацію Facebook/Instagram

13-10-21 14:33

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Часто буває так, що ви викладаєте якийсь запис на сайті або заливаєте рекламу чи відео, а воно зникає, а то і взагалі не публікується, або публікується тільки через якийсь час. А все тому, що ваша реклама або відео проходять модерацію. Що таке модерація? Модерація – це регулярнаЧитати дальше

Рекламні інструменти TikTok

13-10-21 14:30

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. В першу чергу, для того, щоб запустити рекламу в ТікТок вам потрібно буде створити власний рекламний кабінет. За винятком того, що для отримання доступу до рекламного кабінету потрібно пройти модерацію, за принципом роботи він нічим не відрізняється від рекламних кабінетів інших соцмереж. Щоб мати рекламний кабінет уЧитати дальше

Ремаркетинг та все що з ним звязано

20-08-21 15:48

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Часто буває так, що використовуючи мобільний додаток або переглядаючи відео, на екрані з’являється банер, в якому вас закликають завершити покупку того чи іншого товару, який ви переглядали або додавали в корзину на конкретному сайті. Цей прийом називається ремаркетинг.   Ремаркетинг – це інструмент, який повертає користувачів наЧитати дальше

У чому полягає реклама у TikTok?

20-08-21 15:47

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Реклама в ТікТок – це такі ж короткі відео, як і для основного контенту. Але на відміну від основних, ці відео спонсоровані. А отже, просуватимуться по-іншому. Зазвичай, рекламу у ТікТок використовують для того, щоб збільшити впізнаваність бренду, відвідуваність сайту та залучення нових клієнтів.   Чому варто рекламуватиЧитати дальше

Який контент у TikTok?

20-08-21 15:46

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Зараз, всього за два роки існування, TikTok має понад 1 млрд. Скачувань. Для порівняння, це показник Instagram за дев’ять років і Facebook за п’ятнадцять. Основною ідеєю ТікТоку є створення короткого відео (15-60 сек.) з певною темою.   Логічне питання – яке відношення має ТікТок до серйозного бізнесу?Читати дальше

Детальніше про TikTok Ads Manager

20-08-21 15:37

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. TikTok Ads Manager  – це додаток, черехз який запускається реклама в ТікТок. Він багато в чому схожий на Facebook Ads Manager. Через нього можна налаштувати рекламу як для самого ТікТок, так і для додатків BuzzVideo? NewsRepublic? Babe? Pungle та ін. Формати реклами менеджера ТікТок – графічна таЧитати дальше