Який контент у TikTok?
Зараз, всього за два роки існування, TikTok має понад 1 млрд. Скачувань. Для порівняння, це показник Instagram за дев’ять років і Facebook за п’ятнадцять. Основною ідеєю ТікТоку є створення короткого відео (15-60 сек.) з певною темою.
Логічне питання – яке відношення має ТікТок до серйозного бізнесу? На перший погляд це видається маячнею: підлітки скачуть і переспівують різні треки. Саме вони, збирають аудиторію. А поряд з аудиторією і ітафікомзнайдеться ніша ділового контенту, що сприяє розвитку бізнесу.
Фішкою ТікТок являються сторіс, які не зникають ( на відміну від Інстаграм). Тобто, перезавантажувати один і той самий контент кожного дня не потрібно. Ви просто заливаєте відео, і воно працює на вас постійно, доки не втратить актуальність, яку власне також визначаєте ви.
Основою всіх онлайн платформ є контент. Контент – це будь-яке інформаційне наповнення ресурсу (наприклад веб-сайту).
В ТікТок платну рекламу замінило органічне приєднання людей. Наприклад: ви записуєте відео; алгоритм системи зчитує всю інформацію ( мова, котрою ви говорите , ваш вік, про що ваш контент і кому може бути цікавим), і тоді соцмережа сама підбирає аудиторію.
Врахуйте, що приблизно 1-2 секунди користувач приймає рішення переглядати ваше відео чи ні. Тому важливо зачепити його увагу відразу.