Про копірайтинг

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦.

Зараз усе більшим попитом користуються види роботи, якими можна займатись з дому. І ті користувачі, які моніторять сайти з вакансіями, часто натикаються на таку посаду, як копірайтер.
То хто ж такі копірайтери? Давайте розберемось детальніше.
Ну, для початку копірайтер – це я. Привіт.
А взагалі, копірайтер – це людина, котра спеціалізується на написанні рекламних текстів, слоганів, а також заповнює сайти інформацією про компанію, товари та послуги, які вона надає.
Копірайтинг міцно пов’язаний з рекламним бізнесом. Саме слово “копірайтер” з’явилось, як вважають, в кінці 80-их років 20 століття. Цю посаду спеціально ввели в одному з рекламних агентств. Людина, що займала цю посаду, спеціалізувалась на написанні рекламних слоганів. Однак, люди, що закликали робити покупки, використовуючи влучні фрази та слова, з’явились набагато раніше.
Досить тривалий час розквіт як копірайтингу, так і самої реклами в цілому, був саме за допомогою телебачення. І лише з появою Інтернету, значення слова “копірайтинг” стало розширюватись. Якщо раніше це була спеціалізація лише написання рекламних текстів або слоганів, то тепер копірайтинг – це написання будь яких авторських текстів в Інтернеті.
Є три види копірайтингу: рекламний, SEO-копірайтинг і наповнення веб-сайтів контентом. Чим вони відрізняються один від одного?
Наповнення веб-сайтів контентом допомагає сайту зайняти вигідні позиції в пошуку. Чим якісніший контент, тим вигідніша позиція. Адже погодьтесь, не дуже викликатиме довіру сайт, де усе описується одним чи двома реченнями.
PR-копірайтинг спеціалізується саме на тому, щоб розрекламовувати товари та послуги. Це статті, текст яких переконує придбати товар або послугу саме у цього продавця, тут і зараз. Іншим різновидом такого копірайтингу є статті, де метою копірайтера є закріпити позитивне враження про фірму чи товар.
Метою SEO-копірайтингу є написання тексту для оптимізації сайту. Тобто, це текст, де копірайтер використовує якомога більше ключових слів для того, щоб позиція сайту була вищою. Однак з ними треба бути обережними. Адже деякі замовники настільки хочуть, щоб ключові слова вживалися без змін, що часто забувають про змістове навантаження тексту.
Плюси і мінуси роботи копірайтером
Перевагами являється те, що ця робота дає можливість працювати віддалено. Тобто, ви спокійно можете працювати з дому, а для роботи вам будуть потрібні лише комп’ютер та Інтернет, необов’язковість вищої освіти, а також те, що ви постійно розвиваючись, знаходячи інформацію для написання статті.
Водночас, мюпам’ятайте, що копірайтинг – робота малорухлива. Спринтерські забіги влаштовують лище ваші пальці по клавіатурі. Якщо ви фрілансер, то завдання вам найчастіше потрібно буде шукати самим. А в такому випадку, якщо ви працюєте з різними замовниками, то ніхто не може гарантувати вам стабільного заробітку, оскільки замовлень може просто не бути.

Читайте також:

Про копірайтинг

13-10-21 14:47

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Зараз усе більшим попитом користуються види роботи, якими можна займатись з дому. І ті користувачі, які моніторять сайти з вакансіями, часто натикаються на таку посаду, як копірайтер. То хто ж такі копірайтери? Давайте розберемось детальніше. Ну, для початку копірайтер – це я. Привіт. А взагалі, копірайтер –Читати дальше

То що таке SMM?

13-10-21 14:44

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Зараз дуже часто у списку вакансій можна побачити роботу SMM-менеджер. То що таке SMM? Якщо коротко, SMM – це маркетинг у соціальних мережах ( Social Media Marketing), тобто використання соціальних мереж як майданчика для розміщення реклами і просування власного бренду. SMM можна назвати таким собі різновидом SEO-просування.Читати дальше

Що таке таргетинг?

13-10-21 14:40

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Люди, котрі шукають способи розрекламувати свою компанію в Інтернеті, стикаються з масою нових термінів, про які раніше могли навіть не чути. Одним із таких термінів є таргетинг. Таргетинг – це механізм реклами, який дозволяє показувати рекламу саме цільовій аудиторії. А це, в свою чергу, дає можливість неЧитати дальше

SEO – просування

13-10-21 14:37

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Останнім часом все більш популярним стає замовлення товарів через Інтернет. Якщо ви власник бізнесу, то можете стикнутись з проблемою розкрутки свого сайту. Для того, щоб збільшити відвідуваність свого сайту є два основні варіанти: контекстна реклама та SEO-просування. То чим же вони відрізняються один від одного? Контекстна рекламаЧитати дальше

Про модерацію Facebook/Instagram

13-10-21 14:33

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Часто буває так, що ви викладаєте якийсь запис на сайті або заливаєте рекламу чи відео, а воно зникає, а то і взагалі не публікується, або публікується тільки через якийсь час. А все тому, що ваша реклама або відео проходять модерацію. Що таке модерація? Модерація – це регулярнаЧитати дальше

Рекламні інструменти TikTok

13-10-21 14:30

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. В першу чергу, для того, щоб запустити рекламу в ТікТок вам потрібно буде створити власний рекламний кабінет. За винятком того, що для отримання доступу до рекламного кабінету потрібно пройти модерацію, за принципом роботи він нічим не відрізняється від рекламних кабінетів інших соцмереж. Щоб мати рекламний кабінет уЧитати дальше

Ремаркетинг та все що з ним звязано

20-08-21 15:48

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Часто буває так, що використовуючи мобільний додаток або переглядаючи відео, на екрані з’являється банер, в якому вас закликають завершити покупку того чи іншого товару, який ви переглядали або додавали в корзину на конкретному сайті. Цей прийом називається ремаркетинг.   Ремаркетинг – це інструмент, який повертає користувачів наЧитати дальше

У чому полягає реклама у TikTok?

20-08-21 15:47

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Реклама в ТікТок – це такі ж короткі відео, як і для основного контенту. Але на відміну від основних, ці відео спонсоровані. А отже, просуватимуться по-іншому. Зазвичай, рекламу у ТікТок використовують для того, щоб збільшити впізнаваність бренду, відвідуваність сайту та залучення нових клієнтів.   Чому варто рекламуватиЧитати дальше

Який контент у TikTok?

20-08-21 15:46

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Зараз, всього за два роки існування, TikTok має понад 1 млрд. Скачувань. Для порівняння, це показник Instagram за дев’ять років і Facebook за п’ятнадцять. Основною ідеєю ТікТоку є створення короткого відео (15-60 сек.) з певною темою.   Логічне питання – яке відношення має ТікТок до серйозного бізнесу?Читати дальше

Детальніше про TikTok Ads Manager

20-08-21 15:37

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. TikTok Ads Manager  – це додаток, черехз який запускається реклама в ТікТок. Він багато в чому схожий на Facebook Ads Manager. Через нього можна налаштувати рекламу як для самого ТікТок, так і для додатків BuzzVideo? NewsRepublic? Babe? Pungle та ін. Формати реклами менеджера ТікТок – графічна таЧитати дальше