Про копірайтинг
Зараз усе більшим попитом користуються види роботи, якими можна займатись з дому. І ті користувачі, які моніторять сайти з вакансіями, часто натикаються на таку посаду, як копірайтер.
То хто ж такі копірайтери? Давайте розберемось детальніше.
Ну, для початку копірайтер – це я. Привіт.
А взагалі, копірайтер – це людина, котра спеціалізується на написанні рекламних текстів, слоганів, а також заповнює сайти інформацією про компанію, товари та послуги, які вона надає.
Копірайтинг міцно пов’язаний з рекламним бізнесом. Саме слово “копірайтер” з’явилось, як вважають, в кінці 80-их років 20 століття. Цю посаду спеціально ввели в одному з рекламних агентств. Людина, що займала цю посаду, спеціалізувалась на написанні рекламних слоганів. Однак, люди, що закликали робити покупки, використовуючи влучні фрази та слова, з’явились набагато раніше.
Досить тривалий час розквіт як копірайтингу, так і самої реклами в цілому, був саме за допомогою телебачення. І лише з появою Інтернету, значення слова “копірайтинг” стало розширюватись. Якщо раніше це була спеціалізація лише написання рекламних текстів або слоганів, то тепер копірайтинг – це написання будь яких авторських текстів в Інтернеті.
Є три види копірайтингу: рекламний, SEO-копірайтинг і наповнення веб-сайтів контентом. Чим вони відрізняються один від одного?
Наповнення веб-сайтів контентом допомагає сайту зайняти вигідні позиції в пошуку. Чим якісніший контент, тим вигідніша позиція. Адже погодьтесь, не дуже викликатиме довіру сайт, де усе описується одним чи двома реченнями.
PR-копірайтинг спеціалізується саме на тому, щоб розрекламовувати товари та послуги. Це статті, текст яких переконує придбати товар або послугу саме у цього продавця, тут і зараз. Іншим різновидом такого копірайтингу є статті, де метою копірайтера є закріпити позитивне враження про фірму чи товар.
Метою SEO-копірайтингу є написання тексту для оптимізації сайту. Тобто, це текст, де копірайтер використовує якомога більше ключових слів для того, щоб позиція сайту була вищою. Однак з ними треба бути обережними. Адже деякі замовники настільки хочуть, щоб ключові слова вживалися без змін, що часто забувають про змістове навантаження тексту.
Плюси і мінуси роботи копірайтером
Перевагами являється те, що ця робота дає можливість працювати віддалено. Тобто, ви спокійно можете працювати з дому, а для роботи вам будуть потрібні лише комп’ютер та Інтернет, необов’язковість вищої освіти, а також те, що ви постійно розвиваючись, знаходячи інформацію для написання статті.
Водночас, мюпам’ятайте, що копірайтинг – робота малорухлива. Спринтерські забіги влаштовують лище ваші пальці по клавіатурі. Якщо ви фрілансер, то завдання вам найчастіше потрібно буде шукати самим. А в такому випадку, якщо ви працюєте з різними замовниками, то ніхто не може гарантувати вам стабільного заробітку, оскільки замовлень може просто не бути.