Про модерацію Facebook/Instagram

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦.

Часто буває так, що ви викладаєте якийсь запис на сайті або заливаєте рекламу чи відео, а воно зникає, а то і взагалі не публікується, або публікується тільки через якийсь час. А все тому, що ваша реклама або відео проходять модерацію.
Що таке модерація?
Модерація – це регулярна перевірка модератором дотримання правил спільноти, етики спілкування з іншими учасниками, а також контенту, який викладають юзери.
Тобто, контент або реклама повинні відповідати темі майданчика, на якому розміщуються, а повідомлення не повинні нести в собі образу інших учасників або спаму.
У випадку, якщо користувач таки порушує правила спільноти, модератори сайту починають застосовувати до нього санкції.
Для початку йому просто виносять попередження. Якщо ж це не допомагає, модератор модератор може забанити цього користувача на деякий час або назавжди.
Модерація має ще одну ціль. У випадку з онлайн-конференціями трапляється так, що учасники витрачають час, але не приходять до спільного рішення, а сама зустріч перетворюється на нудне збіговисько.
Тут в гру ступає модератор, котрий залучає до обговорення усіх учасників, а також слідкує, щоб обговорювалась саме задана на початку тема.
Він контролює, щоб онлайн-конференція йшла за чітким планом і регламентом, питання в ній обговорювались в чіткій послідовності, а учасники дотримувались встановлених правил.
Види модерації
Модерація буває 4 видів: автоматична, перед- і постмодерація, а також модерація конфліктів.
Отож розберемо детальніше кожну з них.
Модерація конфліктів. Будь-який юзер може пожалітись адміністратору або модератору ресурсу на порушення його прав або на іншого користувача. Робиться це в письмовій формі. Однак скарга має бути обгрунтованою.
Передмодерація – це коли ви заливаєте відео, рекламу або публікуєте пост на сторінці, а той з’являється не одразу, а через деякий час. Спочатку воно відправляється на перевірку до модератора, який моніторить, чи немає у ваших повідомленях спаму, а у відео – забороненого контенту. Частіше за все, передмодерація – засіб контролю деяких юзерів, котрі люблять порушувати правила.
У постмодерації, ж навпаки, контент перевіряється після того, як ви його викладаєте. Звісно, при цьому способі оперативність комунікацій буде в рази вища, але також модератору доведеться завжди бути на сайті, щоб здійснювати постійний контроль над контентом і повідомленнями.
Автоматична модерація – це фільтри, котрі встановлені на сайті, які за певними критеріями перевіряють контент.
Модерація потрібна для того, щоб підтримувати порядок. Адже без контролю за виконанням правил будь-який чат або форум буде перетворено на балаган, з образами учасників і неконтрольованим спамом. А на онлайн-конференціях модерація дозволяє координувати робочий процес.

Читайте також:

Про копірайтинг

13-10-21 14:47

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Зараз усе більшим попитом користуються види роботи, якими можна займатись з дому. І ті користувачі, які моніторять сайти з вакансіями, часто натикаються на таку посаду, як копірайтер. То хто ж такі копірайтери? Давайте розберемось детальніше. Ну, для початку копірайтер – це я. Привіт. А взагалі, копірайтер –Читати дальше

То що таке SMM?

13-10-21 14:44

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Зараз дуже часто у списку вакансій можна побачити роботу SMM-менеджер. То що таке SMM? Якщо коротко, SMM – це маркетинг у соціальних мережах ( Social Media Marketing), тобто використання соціальних мереж як майданчика для розміщення реклами і просування власного бренду. SMM можна назвати таким собі різновидом SEO-просування.Читати дальше

Що таке таргетинг?

13-10-21 14:40

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Люди, котрі шукають способи розрекламувати свою компанію в Інтернеті, стикаються з масою нових термінів, про які раніше могли навіть не чути. Одним із таких термінів є таргетинг. Таргетинг – це механізм реклами, який дозволяє показувати рекламу саме цільовій аудиторії. А це, в свою чергу, дає можливість неЧитати дальше

SEO – просування

13-10-21 14:37

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Останнім часом все більш популярним стає замовлення товарів через Інтернет. Якщо ви власник бізнесу, то можете стикнутись з проблемою розкрутки свого сайту. Для того, щоб збільшити відвідуваність свого сайту є два основні варіанти: контекстна реклама та SEO-просування. То чим же вони відрізняються один від одного? Контекстна рекламаЧитати дальше

Про модерацію Facebook/Instagram

13-10-21 14:33

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Часто буває так, що ви викладаєте якийсь запис на сайті або заливаєте рекламу чи відео, а воно зникає, а то і взагалі не публікується, або публікується тільки через якийсь час. А все тому, що ваша реклама або відео проходять модерацію. Що таке модерація? Модерація – це регулярнаЧитати дальше

Рекламні інструменти TikTok

13-10-21 14:30

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. В першу чергу, для того, щоб запустити рекламу в ТікТок вам потрібно буде створити власний рекламний кабінет. За винятком того, що для отримання доступу до рекламного кабінету потрібно пройти модерацію, за принципом роботи він нічим не відрізняється від рекламних кабінетів інших соцмереж. Щоб мати рекламний кабінет уЧитати дальше

Ремаркетинг та все що з ним звязано

20-08-21 15:48

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Часто буває так, що використовуючи мобільний додаток або переглядаючи відео, на екрані з’являється банер, в якому вас закликають завершити покупку того чи іншого товару, який ви переглядали або додавали в корзину на конкретному сайті. Цей прийом називається ремаркетинг.   Ремаркетинг – це інструмент, який повертає користувачів наЧитати дальше

У чому полягає реклама у TikTok?

20-08-21 15:47

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Реклама в ТікТок – це такі ж короткі відео, як і для основного контенту. Але на відміну від основних, ці відео спонсоровані. А отже, просуватимуться по-іншому. Зазвичай, рекламу у ТікТок використовують для того, щоб збільшити впізнаваність бренду, відвідуваність сайту та залучення нових клієнтів.   Чому варто рекламуватиЧитати дальше

Який контент у TikTok?

20-08-21 15:46

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Зараз, всього за два роки існування, TikTok має понад 1 млрд. Скачувань. Для порівняння, це показник Instagram за дев’ять років і Facebook за п’ятнадцять. Основною ідеєю ТікТоку є створення короткого відео (15-60 сек.) з певною темою.   Логічне питання – яке відношення має ТікТок до серйозного бізнесу?Читати дальше

Детальніше про TikTok Ads Manager

20-08-21 15:37

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. TikTok Ads Manager  – це додаток, черехз який запускається реклама в ТікТок. Він багато в чому схожий на Facebook Ads Manager. Через нього можна налаштувати рекламу як для самого ТікТок, так і для додатків BuzzVideo? NewsRepublic? Babe? Pungle та ін. Формати реклами менеджера ТікТок – графічна таЧитати дальше