Рекламні інструменти TikTok

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦.

В першу чергу, для того, щоб запустити рекламу в ТікТок вам потрібно буде створити власний рекламний кабінет.
За винятком того, що для отримання доступу до рекламного кабінету потрібно пройти модерацію, за принципом роботи він нічим не відрізняється від рекламних кабінетів інших соцмереж.
Щоб мати рекламний кабінет у ТікТок, вам для початку треба, звичайно ж, створити аккаунт в ТікТок. Після цього з вами зв’язується ТікТок представник – модератор (виняток становлять лише такі країни, як Індія, Тайвань, Малайзія, Таїланд і В’єтнам). Потім, коли ваш аккаунт благополучно пройде модерацію, тобто схвалення, ви можете користуватись стандартним рекламним кабінетом.
Тож які є сервіси для створення реклами в ТікТок?
В створенні реклами в ТікТок вам допоможуть такі сервіси, як Video Template, Video Creation Kit, Automated Creative Optimization та Smart Video Sountrack.
Найпростішим інструментом для створення відеореклами є Video Creation Kit. Його головним плюсом вважається його простота, яка дозволить швидко створити відеорекламу навіть якщо ви новачок у цій сфері.
Швидко підібрати відповідний саунд до вашого відео допоможе Smart Video Sountrack. Цей сервіс на основі ролика, який ви завантажили, сам запропонує вам музику, яка підійде для вашої реклами з більш, ніж 900 композицій у 10 жанрах, які зараз є у базі ТікТок.
Automated Creative Optimization, або Автоматизована Оптимізація реклами являється службою для автоматичного A та B-тестувань. Як це працює? Ви завантажуєте відео, зображення, текст оголошення. А далі система сама створює з цього рекламу та запускає її, і пізніше показує, що працює для аудиторії краще.
Video Template створює відео-оголошення з вашого логотипу, зображення, тексту і шаблону в ТікТок. На даний момент у ТікТок доступні 58 шаблонів.
Дії, які в межах однієї сесії виконує користувач, що заходить в ТікТок, відстежує html-код, встановлений на сайті, який називається Піксель ТікТок. Він дозволяє відстежувати, наскільки ефективними були ваші оголошення і яких результатів досягла реклама.
Отож, інструментів для запуску реклами в ТікТок є досить багато. Ви можете самі вирішити, що вам більше підходить і сміливо створювати свою рекламну кампанію. Головне пам’ятайте, що реклама в ТікТок має свою специфіку. Тож діяти потрібно обережно. Слідкуйте за трендами, заливайте кумедні відео та привертайте увагу користувачів до свого бренду.

 

Читайте також:

Про копірайтинг

13-10-21 14:47

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Зараз усе більшим попитом користуються види роботи, якими можна займатись з дому. І ті користувачі, які моніторять сайти з вакансіями, часто натикаються на таку посаду, як копірайтер. То хто ж такі копірайтери? Давайте розберемось детальніше. Ну, для початку копірайтер – це я. Привіт. А взагалі, копірайтер –Читати дальше

То що таке SMM?

13-10-21 14:44

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Зараз дуже часто у списку вакансій можна побачити роботу SMM-менеджер. То що таке SMM? Якщо коротко, SMM – це маркетинг у соціальних мережах ( Social Media Marketing), тобто використання соціальних мереж як майданчика для розміщення реклами і просування власного бренду. SMM можна назвати таким собі різновидом SEO-просування.Читати дальше

Що таке таргетинг?

13-10-21 14:40

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Люди, котрі шукають способи розрекламувати свою компанію в Інтернеті, стикаються з масою нових термінів, про які раніше могли навіть не чути. Одним із таких термінів є таргетинг. Таргетинг – це механізм реклами, який дозволяє показувати рекламу саме цільовій аудиторії. А це, в свою чергу, дає можливість неЧитати дальше

SEO – просування

13-10-21 14:37

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Останнім часом все більш популярним стає замовлення товарів через Інтернет. Якщо ви власник бізнесу, то можете стикнутись з проблемою розкрутки свого сайту. Для того, щоб збільшити відвідуваність свого сайту є два основні варіанти: контекстна реклама та SEO-просування. То чим же вони відрізняються один від одного? Контекстна рекламаЧитати дальше

Про модерацію Facebook/Instagram

13-10-21 14:33

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Часто буває так, що ви викладаєте якийсь запис на сайті або заливаєте рекламу чи відео, а воно зникає, а то і взагалі не публікується, або публікується тільки через якийсь час. А все тому, що ваша реклама або відео проходять модерацію. Що таке модерація? Модерація – це регулярнаЧитати дальше

Рекламні інструменти TikTok

13-10-21 14:30

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. В першу чергу, для того, щоб запустити рекламу в ТікТок вам потрібно буде створити власний рекламний кабінет. За винятком того, що для отримання доступу до рекламного кабінету потрібно пройти модерацію, за принципом роботи він нічим не відрізняється від рекламних кабінетів інших соцмереж. Щоб мати рекламний кабінет уЧитати дальше

Ремаркетинг та все що з ним звязано

20-08-21 15:48

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Часто буває так, що використовуючи мобільний додаток або переглядаючи відео, на екрані з’являється банер, в якому вас закликають завершити покупку того чи іншого товару, який ви переглядали або додавали в корзину на конкретному сайті. Цей прийом називається ремаркетинг.   Ремаркетинг – це інструмент, який повертає користувачів наЧитати дальше

У чому полягає реклама у TikTok?

20-08-21 15:47

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Реклама в ТікТок – це такі ж короткі відео, як і для основного контенту. Але на відміну від основних, ці відео спонсоровані. А отже, просуватимуться по-іншому. Зазвичай, рекламу у ТікТок використовують для того, щоб збільшити впізнаваність бренду, відвідуваність сайту та залучення нових клієнтів.   Чому варто рекламуватиЧитати дальше

Який контент у TikTok?

20-08-21 15:46

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Зараз, всього за два роки існування, TikTok має понад 1 млрд. Скачувань. Для порівняння, це показник Instagram за дев’ять років і Facebook за п’ятнадцять. Основною ідеєю ТікТоку є створення короткого відео (15-60 сек.) з певною темою.   Логічне питання – яке відношення має ТікТок до серйозного бізнесу?Читати дальше

Детальніше про TikTok Ads Manager

20-08-21 15:37

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. TikTok Ads Manager  – це додаток, черехз який запускається реклама в ТікТок. Він багато в чому схожий на Facebook Ads Manager. Через нього можна налаштувати рекламу як для самого ТікТок, так і для додатків BuzzVideo? NewsRepublic? Babe? Pungle та ін. Формати реклами менеджера ТікТок – графічна таЧитати дальше