SEO – просування
Останнім часом все більш популярним стає замовлення товарів через Інтернет. Якщо ви власник бізнесу, то можете стикнутись з проблемою розкрутки свого сайту.
Для того, щоб збільшити відвідуваність свого сайту є два основні варіанти: контекстна реклама та SEO-просування.
То чим же вони відрізняються один від одного?
Контекстна реклама – це рекламні оголошення, які з’являються, коли ви вводите в стрічці пошуку ключові слова. При цьому, рекламодавець платить за кожен клік, коли відвідувач переходить на його сайт.
Ціна кліку може бути різна. Формується вона, виходячи з того, наскільки популярними є ключові слова, введені в пошуку, і ціни, яку вже готові заплатити за нього ваші конкуренти.
Плюси і мінуси контекстної реклами.
До безумовних плюсів контекстної реклами можна віднести те, що ви, як рекламодавець, повністю контролюєте оголошення, швидко можете вносити зміни, регулювати показ оголошень по різних критеріях (час доби та геолокація), а також досить швидкий прихід відвідувачів вашого сайту, які з’являються вже на наступний день після налаштування реклами.
Мінусами контекстної реклами є постійна зміна ціни за клік, при тому, що вона від самого початку може бути досить високою, відвідувачі будуть знати, що переходять на ваш сайт з рекламного оголошення, а по закінченню бюджету ваші оголошення перестануть показувати.
В той же час SEO-просування – це оптимізація самого сайту для підвищення його видимості. Чим більше ви його покращуєте, тим вищі його позиції в пошуку, а це більше відвідувачів. І при цьому ви не платите за кожен перехід на ваш сайт, як це відбувається в контекстній рекламі.
Оптимізація сайту включає в себе усунення технічних недоліків, створення унікального наповнення сайту, покращення сторінок, котрі вже існують, під конкретні запити пошуку.
Переваги та недоліки SEO-просування
Перевагами являється те, що ви можете отримувати перехід користувачів з декількох пошукових систем, і вам не доведеться за це платити. Також ваш сайт буде викликати більше довіри, оскільки юзери будуть знати, що він з’явився в результаті пошуку, а не як проплачена реклама. Ну, і не слід викидати з уваги хороший рівень інвестицій, оскільки відвідувань вашого сайту буде більше без витрат на оплату за них.
На ряду з цим є ряд недоліків. Для початку варта пам’ятати про високу конкуренцію, яка буде за місце в пошуку, а також те, що результат SEO-оптимізації буде помітно через деякий час.
Що обрати? Вибір за вами, що більше підходить саме вашому бізнесу. Однак ці два варіанти спокійно можна поєднувати. Адже ніщо не заважає вам “увірватись” в топ за допомогою контекстної реклами, при цьому користуючись SEO-просуванням, як засію розвитку сайту, який дозволить в майбутньому не покладатись лише на проплачені оголошення.