Що таке таргетинг?
Люди, котрі шукають способи розрекламувати свою компанію в Інтернеті, стикаються з масою нових термінів, про які раніше могли навіть не чути. Одним із таких термінів є таргетинг.
Таргетинг – це механізм реклами, який дозволяє показувати рекламу саме цільовій аудиторії. А це, в свою чергу, дає можливість не платити за рекламу для користувачів, яким та не цікава.
Також це допомагає збільшити кількість переходів на ваш сайт, від чого оплата за рекламу буде знижуватись. А у випадку, якщо ваш товар або послуга буде пропонуватись постійно (салон краси або стоматологія), то такий вид реклами допоможе в перетворенні “разових” клієнтів в постійних.
Найкращим “ареалом існування” таргетингової реклами є соцмережі, такі як Instagram та Facebook, оскільки саме там юзери надають про себе детальну інформацію, що досить добре допомагає таргетинговій рекламі.
Як працює таргетингова реклама?
Ви заливаєте рекламне оголошення, перед цим налаштувавши параметри аудиторії, якій воно має показуватись. Після того, як ваше оголошення проходить модерацію, юзери його бачать і здійснють перехід на ваш сайт.
Цілі таргетингової реклами не відрізняються від цілей реклами будь-якого іншого виду. А це саме завойовування уваги у потенційних клієнтів, збільшення продажів, розширення клієнтської бази та збільшення впізнаваності бренду.
В таргетинговій рекламі є три основні задачі: подача загальної інформації про товар або послугу, привертання уваги певної частини цільової аудиторії, а також швидке здійснення потрібних дій.
Види таргетингу
Часовий таргетинг дозволяє налаштовувати показ реклами на певні робочі години або дні тижня.
Геотаргетинг показує ваше рекламне оголошення цільовій аудиторії, котра знаходиться на певній території.
Тематичний таргетинг надає рекламне оголошення користувачам, об’єднаним однією тематикою. Щоб досягнути від цієї реклами ефекту “максимум”, потрібно лише правильно обрати майданчик для показу оголошення.
Демографічний таргетинг – вид таргетингової реклами з налаштованими віком і статтю цільової аудиторії.
Переваги та недоліки таргетингу
До плюсів таргетингової реклами можна віднести те, що процес її налаштування не складний, перехід на сайт рекламодавця відбувається миттєво, можливість вноситии зміни в рекламні оголошення, а також можливість показу оголошення певному сегменту користувачів без затрат на показ широким масам.
Мінусами ж є те, що майданчик, на якому ви викладаєте рекламу, може заборонити його, якщо це реклама певного виду товарів та послуг (порно-сайтів, секс-шопів, алкоголю та тютюнових виробів). А ще недоліком таргетингової реклами є обов’язковість вузької цільової аудиторії.