Що таке таргетинг?

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦.

Люди, котрі шукають способи розрекламувати свою компанію в Інтернеті, стикаються з масою нових термінів, про які раніше могли навіть не чути. Одним із таких термінів є таргетинг.
Таргетинг – це механізм реклами, який дозволяє показувати рекламу саме цільовій аудиторії. А це, в свою чергу, дає можливість не платити за рекламу для користувачів, яким та не цікава.
Також це допомагає збільшити кількість переходів на ваш сайт, від чого оплата за рекламу буде знижуватись. А у випадку, якщо ваш товар або послуга буде пропонуватись постійно (салон краси або стоматологія), то такий вид реклами допоможе в перетворенні “разових” клієнтів в постійних.
Найкращим “ареалом існування” таргетингової реклами є соцмережі, такі як Instagram та Facebook, оскільки саме там юзери надають про себе детальну інформацію, що досить добре допомагає таргетинговій рекламі.
Як працює таргетингова реклама?
Ви заливаєте рекламне оголошення, перед цим налаштувавши параметри аудиторії, якій воно має показуватись. Після того, як ваше оголошення проходить модерацію, юзери його бачать і здійснють перехід на ваш сайт.
Цілі таргетингової реклами не відрізняються від цілей реклами будь-якого іншого виду. А це саме завойовування уваги у потенційних клієнтів, збільшення продажів, розширення клієнтської бази та збільшення впізнаваності бренду.
В таргетинговій рекламі є три основні задачі: подача загальної інформації про товар або послугу, привертання уваги певної частини цільової аудиторії, а також швидке здійснення потрібних дій.
Види таргетингу
Часовий таргетинг дозволяє налаштовувати показ реклами на певні робочі години або дні тижня.
Геотаргетинг показує ваше рекламне оголошення цільовій аудиторії, котра знаходиться на певній території.
Тематичний таргетинг надає рекламне оголошення користувачам, об’єднаним однією тематикою. Щоб досягнути від цієї реклами ефекту “максимум”, потрібно лише правильно обрати майданчик для показу оголошення.
Демографічний таргетинг – вид таргетингової реклами з налаштованими віком і статтю цільової аудиторії.
Переваги та недоліки таргетингу
До плюсів таргетингової реклами можна віднести те, що процес її налаштування не складний, перехід на сайт рекламодавця відбувається миттєво, можливість вноситии зміни в рекламні оголошення, а також можливість показу оголошення певному сегменту користувачів без затрат на показ широким масам.
Мінусами ж є те, що майданчик, на якому ви викладаєте рекламу, може заборонити його, якщо це реклама певного виду товарів та послуг (порно-сайтів, секс-шопів, алкоголю та тютюнових виробів). А ще недоліком таргетингової реклами є обов’язковість вузької цільової аудиторії.

Читайте також:

Про копірайтинг

13-10-21 14:47

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Зараз усе більшим попитом користуються види роботи, якими можна займатись з дому. І ті користувачі, які моніторять сайти з вакансіями, часто натикаються на таку посаду, як копірайтер. То хто ж такі копірайтери? Давайте розберемось детальніше. Ну, для початку копірайтер – це я. Привіт. А взагалі, копірайтер –Читати дальше

То що таке SMM?

13-10-21 14:44

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Зараз дуже часто у списку вакансій можна побачити роботу SMM-менеджер. То що таке SMM? Якщо коротко, SMM – це маркетинг у соціальних мережах ( Social Media Marketing), тобто використання соціальних мереж як майданчика для розміщення реклами і просування власного бренду. SMM можна назвати таким собі різновидом SEO-просування.Читати дальше

Що таке таргетинг?

13-10-21 14:40

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Люди, котрі шукають способи розрекламувати свою компанію в Інтернеті, стикаються з масою нових термінів, про які раніше могли навіть не чути. Одним із таких термінів є таргетинг. Таргетинг – це механізм реклами, який дозволяє показувати рекламу саме цільовій аудиторії. А це, в свою чергу, дає можливість неЧитати дальше

SEO – просування

13-10-21 14:37

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Останнім часом все більш популярним стає замовлення товарів через Інтернет. Якщо ви власник бізнесу, то можете стикнутись з проблемою розкрутки свого сайту. Для того, щоб збільшити відвідуваність свого сайту є два основні варіанти: контекстна реклама та SEO-просування. То чим же вони відрізняються один від одного? Контекстна рекламаЧитати дальше

Про модерацію Facebook/Instagram

13-10-21 14:33

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Часто буває так, що ви викладаєте якийсь запис на сайті або заливаєте рекламу чи відео, а воно зникає, а то і взагалі не публікується, або публікується тільки через якийсь час. А все тому, що ваша реклама або відео проходять модерацію. Що таке модерація? Модерація – це регулярнаЧитати дальше

Рекламні інструменти TikTok

13-10-21 14:30

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. В першу чергу, для того, щоб запустити рекламу в ТікТок вам потрібно буде створити власний рекламний кабінет. За винятком того, що для отримання доступу до рекламного кабінету потрібно пройти модерацію, за принципом роботи він нічим не відрізняється від рекламних кабінетів інших соцмереж. Щоб мати рекламний кабінет уЧитати дальше

Ремаркетинг та все що з ним звязано

20-08-21 15:48

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Часто буває так, що використовуючи мобільний додаток або переглядаючи відео, на екрані з’являється банер, в якому вас закликають завершити покупку того чи іншого товару, який ви переглядали або додавали в корзину на конкретному сайті. Цей прийом називається ремаркетинг.   Ремаркетинг – це інструмент, який повертає користувачів наЧитати дальше

У чому полягає реклама у TikTok?

20-08-21 15:47

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Реклама в ТікТок – це такі ж короткі відео, як і для основного контенту. Але на відміну від основних, ці відео спонсоровані. А отже, просуватимуться по-іншому. Зазвичай, рекламу у ТікТок використовують для того, щоб збільшити впізнаваність бренду, відвідуваність сайту та залучення нових клієнтів.   Чому варто рекламуватиЧитати дальше

Який контент у TikTok?

20-08-21 15:46

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. Зараз, всього за два роки існування, TikTok має понад 1 млрд. Скачувань. Для порівняння, це показник Instagram за дев’ять років і Facebook за п’ятнадцять. Основною ідеєю ТікТоку є створення короткого відео (15-60 сек.) з певною темою.   Логічне питання – яке відношення має ТікТок до серйозного бізнесу?Читати дальше

Детальніше про TikTok Ads Manager

20-08-21 15:37

Sorry, this entry is only available in 🇺🇦. TikTok Ads Manager  – це додаток, черехз який запускається реклама в ТікТок. Він багато в чому схожий на Facebook Ads Manager. Через нього можна налаштувати рекламу як для самого ТікТок, так і для додатків BuzzVideo? NewsRepublic? Babe? Pungle та ін. Формати реклами менеджера ТікТок – графічна таЧитати дальше