Ремаркетинг та все що з ним звязано

Извините, этот текст доступен только на “🇺🇦”.

Часто буває так, що використовуючи мобільний додаток або переглядаючи відео, на екрані з’являється банер, в якому вас закликають завершити покупку того чи іншого товару, який ви переглядали або додавали в корзину на конкретному сайті. Цей прийом називається ремаркетинг.

 

Ремаркетинг — це інструмент, який повертає користувачів на ваш сайт після того, як вони його покинули.

Ремаркетинг використовує всі види реклами: пошукову, банерну та відео. Завдяки йому ви можете  звернутись до користувачів, котрі взаємодіяли з вашою компанією.  Вони бачитимуть вашу рекламу на інших сайта або при користуванні моюільними додатками.

Основними аудиторіями ремаркетингу є ті, хто був на вашому сайті, але не  придбав ваш товар чи послугу і ті, хто не завершили покупку.  Користувачам, котрі здійснили покупку, ви можете пропонувати шляхом ремаркетингусупутні товари.

 

Як працює ремаркетинг?

Схема роботи ремаркетингу наступна: користувач заходить на ваш сайт, виконує на ньому певні дії і залишає його.

Наприклад: ви зайшли на сайт, де продають меблі. Там ви переглядаєте певний товар, скажімо, дитячі ліжка. Ви можете просто подивитись, а можете “закинути” певні товари, котрі вам сподобаються, в корзину. Однак із кінцевим оформленням замовлення ви вирішуєте зачекати і покидаєте сайт. А потім за вами починає “бігати” реклама цього сайту, з закликом продовжити покупку, по типу: “ Ви переглядали товар”, “Ви залишали товари у кошику”, “Давайте завершимо замовлення” і таке інше.

 

Для чого ж потрібен ремаркетинг?

Ремаркетинг не дає користувачу забути про ваш сайт. Адже більшість людей заходять на сайт, прицінюються і йдуть моніторити інші сайти. Такі пошуки “саме того” товару, котрий би влаштовував по всіх параметрах, може затягнутись на кілька днів.  А ви спробуйте просто запам’ятати усі посилання на сайти, і який саме товар на якому саме сайті вам сподобався.

Саме для того, аби користувач зміг без перешкод потрапити саме на ваш сайт є ремаркетинг.

 

У ремаркетингу є багато можливостей і функцій. Універсального способу отримати клієнта немає.  Тож які є типи ремаркетингу?

Стандартний ремаркетинг — відстежує всіх, хто вже був на вашій сторінці, а під час подальших переглядів сайтів знову з’являється перед користувачами.

Динамічний ремаркетинг — відстежує всіх, хто відвідував сайт, але в змісті реклами з’являються товари або послуги, які користувач раніше переглядав.

Ремаркетинг у мобільних додатках — показує рекламу тим користувачам, хто використовував ваш додаток або веб-сайт, коли ті використовують інші додатки.

Пошуковий ремаркетинг — це оголошення для тих, хто відвідував ваш сайт, і досі шукає схожу інформацію.

Відеомаркетинг — відображає оголошення для тих, хто взаємодіяв з вашим відео або каналом на Youtube під час перегляду там інших відео.

Кожен з основних видів ремаркетингу, орієнтуючись на цільову аудиторію і цілі, може бути встановлений окремо.

Читайте також:

Про копірайтинг

13-10-21 14:47

Извините, этот текст доступен только на “🇺🇦”. Зараз усе більшим попитом користуються види роботи, якими можна займатись з дому. І ті користувачі, які моніторять сайти з вакансіями, часто натикаються на таку посаду, як копірайтер. То хто ж такі копірайтери? Давайте розберемось детальніше. Ну, для початку копірайтер — це я. Привіт. А взагалі, копірайтер — цеЧитати дальше

То що таке SMM?

13-10-21 14:44

Извините, этот текст доступен только на “🇺🇦”. Зараз дуже часто у списку вакансій можна побачити роботу SMM-менеджер. То що таке SMM? Якщо коротко, SMM — це маркетинг у соціальних мережах ( Social Media Marketing), тобто використання соціальних мереж як майданчика для розміщення реклами і просування власного бренду. SMM можна назвати таким собі різновидом SEO-просування. МаркетингЧитати дальше

Що таке таргетинг?

13-10-21 14:40

Извините, этот текст доступен только на “🇺🇦”. Люди, котрі шукають способи розрекламувати свою компанію в Інтернеті, стикаються з масою нових термінів, про які раніше могли навіть не чути. Одним із таких термінів є таргетинг. Таргетинг — це механізм реклами, який дозволяє показувати рекламу саме цільовій аудиторії. А це, в свою чергу, дає можливість не платитиЧитати дальше

SEO — просування

13-10-21 14:37

Извините, этот текст доступен только на “🇺🇦”. Останнім часом все більш популярним стає замовлення товарів через Інтернет. Якщо ви власник бізнесу, то можете стикнутись з проблемою розкрутки свого сайту. Для того, щоб збільшити відвідуваність свого сайту є два основні варіанти: контекстна реклама та SEO-просування. То чим же вони відрізняються один від одного? Контекстна реклама —Читати дальше

Про модерацію Facebook/Instagram

13-10-21 14:33

Извините, этот текст доступен только на “🇺🇦”. Часто буває так, що ви викладаєте якийсь запис на сайті або заливаєте рекламу чи відео, а воно зникає, а то і взагалі не публікується, або публікується тільки через якийсь час. А все тому, що ваша реклама або відео проходять модерацію. Що таке модерація? Модерація — це регулярна перевіркаЧитати дальше

Рекламні інструменти TikTok

13-10-21 14:30

Извините, этот текст доступен только на “🇺🇦”. В першу чергу, для того, щоб запустити рекламу в ТікТок вам потрібно буде створити власний рекламний кабінет. За винятком того, що для отримання доступу до рекламного кабінету потрібно пройти модерацію, за принципом роботи він нічим не відрізняється від рекламних кабінетів інших соцмереж. Щоб мати рекламний кабінет у ТікТок,Читати дальше

Ремаркетинг та все що з ним звязано

20-08-21 15:48

Извините, этот текст доступен только на “🇺🇦”. Часто буває так, що використовуючи мобільний додаток або переглядаючи відео, на екрані з’являється банер, в якому вас закликають завершити покупку того чи іншого товару, який ви переглядали або додавали в корзину на конкретному сайті. Цей прийом називається ремаркетинг.   Ремаркетинг — це інструмент, який повертає користувачів на вашЧитати дальше

У чому полягає реклама у TikTok?

20-08-21 15:47

Извините, этот текст доступен только на “🇺🇦”. Реклама в ТікТок — це такі ж короткі відео, як і для основного контенту. Але на відміну від основних, ці відео спонсоровані. А отже, просуватимуться по-іншому. Зазвичай, рекламу у ТікТок використовують для того, щоб збільшити впізнаваність бренду, відвідуваність сайту та залучення нових клієнтів.   Чому варто рекламувати вЧитати дальше

Який контент у TikTok?

20-08-21 15:46

Извините, этот текст доступен только на “🇺🇦”. Зараз, всього за два роки існування, TikTok має понад 1 млрд. Скачувань. Для порівняння, це показник Instagram за дев’ять років і Facebook за п’ятнадцять. Основною ідеєю ТікТоку є створення короткого відео (15-60 сек.) з певною темою.   Логічне питання — яке відношення має ТікТок до серйозного бізнесу? НаЧитати дальше

Детальніше про TikTok Ads Manager

20-08-21 15:37

Извините, этот текст доступен только на “🇺🇦”. TikTok Ads Manager  — це додаток, черехз який запускається реклама в ТікТок. Він багато в чому схожий на Facebook Ads Manager. Через нього можна налаштувати рекламу як для самого ТікТок, так і для додатків BuzzVideo? NewsRepublic? Babe? Pungle та ін. Формати реклами менеджера ТікТок — графічна та відеореклама.Читати дальше