Рекламні інструменти TikTok
В першу чергу, для того, щоб запустити рекламу в ТікТок вам потрібно буде створити власний рекламний кабінет.
За винятком того, що для отримання доступу до рекламного кабінету потрібно пройти модерацію, за принципом роботи він нічим не відрізняється від рекламних кабінетів інших соцмереж.
Щоб мати рекламний кабінет у ТікТок, вам для початку треба, звичайно ж, створити аккаунт в ТікТок. Після цього з вами зв’язується ТікТок представник — модератор (виняток становлять лише такі країни, як Індія, Тайвань, Малайзія, Таїланд і В’єтнам). Потім, коли ваш аккаунт благополучно пройде модерацію, тобто схвалення, ви можете користуватись стандартним рекламним кабінетом.
Тож які є сервіси для створення реклами в ТікТок?
В створенні реклами в ТікТок вам допоможуть такі сервіси, як Video Template, Video Creation Kit, Automated Creative Optimization та Smart Video Sountrack.
Найпростішим інструментом для створення відеореклами є Video Creation Kit. Його головним плюсом вважається його простота, яка дозволить швидко створити відеорекламу навіть якщо ви новачок у цій сфері.
Швидко підібрати відповідний саунд до вашого відео допоможе Smart Video Sountrack. Цей сервіс на основі ролика, який ви завантажили, сам запропонує вам музику, яка підійде для вашої реклами з більш, ніж 900 композицій у 10 жанрах, які зараз є у базі ТікТок.
Automated Creative Optimization, або Автоматизована Оптимізація реклами являється службою для автоматичного A та B-тестувань. Як це працює? Ви завантажуєте відео, зображення, текст оголошення. А далі система сама створює з цього рекламу та запускає її, і пізніше показує, що працює для аудиторії краще.
Video Template створює відео-оголошення з вашого логотипу, зображення, тексту і шаблону в ТікТок. На даний момент у ТікТок доступні 58 шаблонів.
Дії, які в межах однієї сесії виконує користувач, що заходить в ТікТок, відстежує html-код, встановлений на сайті, який називається Піксель ТікТок. Він дозволяє відстежувати, наскільки ефективними були ваші оголошення і яких результатів досягла реклама.
Отож, інструментів для запуску реклами в ТікТок є досить багато. Ви можете самі вирішити, що вам більше підходить і сміливо створювати свою рекламну кампанію. Головне пам’ятайте, що реклама в ТікТок має свою специфіку. Тож діяти потрібно обережно. Слідкуйте за трендами, заливайте кумедні відео та привертайте увагу користувачів до свого бренду.