SEO — просування

Извините, этот текст доступен только на “🇺🇦”.

Останнім часом все більш популярним стає замовлення товарів через Інтернет. Якщо ви власник бізнесу, то можете стикнутись з проблемою розкрутки свого сайту.
Для того, щоб збільшити відвідуваність свого сайту є два основні варіанти: контекстна реклама та SEO-просування.
То чим же вони відрізняються один від одного?
Контекстна реклама — це рекламні оголошення, які з’являються, коли ви вводите в стрічці пошуку ключові слова. При цьому, рекламодавець платить за кожен клік, коли відвідувач переходить на його сайт.
Ціна кліку може бути різна. Формується вона, виходячи з того, наскільки популярними є ключові слова, введені в пошуку, і ціни, яку вже готові заплатити за нього ваші конкуренти.
Плюси і мінуси контекстної реклами.
До безумовних плюсів контекстної реклами можна віднести те, що ви, як рекламодавець, повністю контролюєте оголошення, швидко можете вносити зміни, регулювати показ оголошень по різних критеріях (час доби та геолокація), а також досить швидкий прихід відвідувачів вашого сайту, які з’являються вже на наступний день після налаштування реклами.
Мінусами контекстної реклами є постійна зміна ціни за клік, при тому, що вона від самого початку може бути досить високою, відвідувачі будуть знати, що переходять на ваш сайт з рекламного оголошення, а по закінченню бюджету ваші оголошення перестануть показувати.
В той же час SEO-просування — це оптимізація самого сайту для підвищення його видимості. Чим більше ви його покращуєте, тим вищі його позиції в пошуку, а це більше відвідувачів. І при цьому ви не платите за кожен перехід на ваш сайт, як це відбувається в контекстній рекламі.
Оптимізація сайту включає в себе усунення технічних недоліків, створення унікального наповнення сайту, покращення сторінок, котрі вже існують, під конкретні запити пошуку.
Переваги та недоліки SEO-просування
Перевагами являється те, що ви можете отримувати перехід користувачів з декількох пошукових систем, і вам не доведеться за це платити. Також ваш сайт буде викликати більше довіри, оскільки юзери будуть знати, що він з’явився в результаті пошуку, а не як проплачена реклама. Ну, і не слід викидати з уваги хороший рівень інвестицій, оскільки відвідувань вашого сайту буде більше без витрат на оплату за них.
На ряду з цим є ряд недоліків. Для початку варта пам’ятати про високу конкуренцію, яка буде за місце в пошуку, а також те, що результат SEO-оптимізації буде помітно через деякий час.
Що обрати? Вибір за вами, що більше підходить саме вашому бізнесу. Однак ці два варіанти спокійно можна поєднувати. Адже ніщо не заважає вам “увірватись” в топ за допомогою контекстної реклами, при цьому користуючись SEO-просуванням, як засію розвитку сайту, який дозволить в майбутньому не покладатись лише на проплачені оголошення.

Читайте також:

Про копірайтинг

13-10-21 14:47

Извините, этот текст доступен только на “🇺🇦”. Зараз усе більшим попитом користуються види роботи, якими можна займатись з дому. І ті користувачі, які моніторять сайти з вакансіями, часто натикаються на таку посаду, як копірайтер. То хто ж такі копірайтери? Давайте розберемось детальніше. Ну, для початку копірайтер — це я. Привіт. А взагалі, копірайтер — цеЧитати дальше

То що таке SMM?

13-10-21 14:44

Извините, этот текст доступен только на “🇺🇦”. Зараз дуже часто у списку вакансій можна побачити роботу SMM-менеджер. То що таке SMM? Якщо коротко, SMM — це маркетинг у соціальних мережах ( Social Media Marketing), тобто використання соціальних мереж як майданчика для розміщення реклами і просування власного бренду. SMM можна назвати таким собі різновидом SEO-просування. МаркетингЧитати дальше

Що таке таргетинг?

13-10-21 14:40

Извините, этот текст доступен только на “🇺🇦”. Люди, котрі шукають способи розрекламувати свою компанію в Інтернеті, стикаються з масою нових термінів, про які раніше могли навіть не чути. Одним із таких термінів є таргетинг. Таргетинг — це механізм реклами, який дозволяє показувати рекламу саме цільовій аудиторії. А це, в свою чергу, дає можливість не платитиЧитати дальше

SEO — просування

13-10-21 14:37

Извините, этот текст доступен только на “🇺🇦”. Останнім часом все більш популярним стає замовлення товарів через Інтернет. Якщо ви власник бізнесу, то можете стикнутись з проблемою розкрутки свого сайту. Для того, щоб збільшити відвідуваність свого сайту є два основні варіанти: контекстна реклама та SEO-просування. То чим же вони відрізняються один від одного? Контекстна реклама —Читати дальше

Про модерацію Facebook/Instagram

13-10-21 14:33

Извините, этот текст доступен только на “🇺🇦”. Часто буває так, що ви викладаєте якийсь запис на сайті або заливаєте рекламу чи відео, а воно зникає, а то і взагалі не публікується, або публікується тільки через якийсь час. А все тому, що ваша реклама або відео проходять модерацію. Що таке модерація? Модерація — це регулярна перевіркаЧитати дальше

Рекламні інструменти TikTok

13-10-21 14:30

Извините, этот текст доступен только на “🇺🇦”. В першу чергу, для того, щоб запустити рекламу в ТікТок вам потрібно буде створити власний рекламний кабінет. За винятком того, що для отримання доступу до рекламного кабінету потрібно пройти модерацію, за принципом роботи він нічим не відрізняється від рекламних кабінетів інших соцмереж. Щоб мати рекламний кабінет у ТікТок,Читати дальше

Ремаркетинг та все що з ним звязано

20-08-21 15:48

Извините, этот текст доступен только на “🇺🇦”. Часто буває так, що використовуючи мобільний додаток або переглядаючи відео, на екрані з’являється банер, в якому вас закликають завершити покупку того чи іншого товару, який ви переглядали або додавали в корзину на конкретному сайті. Цей прийом називається ремаркетинг.   Ремаркетинг — це інструмент, який повертає користувачів на вашЧитати дальше

У чому полягає реклама у TikTok?

20-08-21 15:47

Извините, этот текст доступен только на “🇺🇦”. Реклама в ТікТок — це такі ж короткі відео, як і для основного контенту. Але на відміну від основних, ці відео спонсоровані. А отже, просуватимуться по-іншому. Зазвичай, рекламу у ТікТок використовують для того, щоб збільшити впізнаваність бренду, відвідуваність сайту та залучення нових клієнтів.   Чому варто рекламувати вЧитати дальше

Який контент у TikTok?

20-08-21 15:46

Извините, этот текст доступен только на “🇺🇦”. Зараз, всього за два роки існування, TikTok має понад 1 млрд. Скачувань. Для порівняння, це показник Instagram за дев’ять років і Facebook за п’ятнадцять. Основною ідеєю ТікТоку є створення короткого відео (15-60 сек.) з певною темою.   Логічне питання — яке відношення має ТікТок до серйозного бізнесу? НаЧитати дальше

Детальніше про TikTok Ads Manager

20-08-21 15:37

Извините, этот текст доступен только на “🇺🇦”. TikTok Ads Manager  — це додаток, черехз який запускається реклама в ТікТок. Він багато в чому схожий на Facebook Ads Manager. Через нього можна налаштувати рекламу як для самого ТікТок, так і для додатків BuzzVideo? NewsRepublic? Babe? Pungle та ін. Формати реклами менеджера ТікТок — графічна та відеореклама.Читати дальше