То що таке SMM?
Зараз дуже часто у списку вакансій можна побачити роботу SMM-менеджер. То що таке SMM?
Якщо коротко, SMM — це маркетинг у соціальних мережах ( Social Media Marketing), тобто використання соціальних мереж як майданчика для розміщення реклами і просування власного бренду.
SMM можна назвати таким собі різновидом SEO-просування.
Маркетинг у соціальних мережах являється ефективним засобом в поєднанні з великими соцмережами, такими як Twitter, Facebook та Instagram.
SMM-просування зараз є дуже затребуваним серед власників сайтів. Вони звертаються до нього, через те, що саме реклама в Інтернеті зараз є самим ефективним засобом для розкрутки свого бізнесу, оскільки за останні декілька років використання реклами в журналах та газетах знизилось на 8 %, а використання телереклами виросло лише на 10 %, у порівнянні з рекламою в Інтернеті, де рівень збільшення досяг 21 %.
SMM є тим засобом, який доносить до аудиторії знання про вашу компанію або продукцію, викликає довіру, адже хорошими показниками є кількість підписників на ваш канал або сторінку в соцмережах, а також допомагає у продажі товарів в мережі.
SMM-просування використовує такі методи, як робота з блогерами, органічна реклама, контент-маркетинг, кругове просування та просування хештегом.
Контент-маркетинг можна назвати основним інструментом, з якого починається SMM. Адже, якщо контент буде якісний, інші засоби роботи SMM будуть краще та ефективніше працювати, а коштувати вони будуть дешевше.
Органічна реклама — це засіб, який дозволить розміщувати платні оголошення в групах, котрі вже розкручені. Це, наприклад, оголошення конкурсу або акції.
Робота з блогерами передбачає залучення відомого блогера або групи блогерів, які в свою чергу, рекламують ваш бренд у своїх прямих ефірах. Найчастіше використовується в Instagram та Youtube.
Просування хештегом являється показ контенту, що відмічений певним хештегом. Найкраще такий засіб працює в Twitter та Instagram.
Завдяки круговому просуванню можна розкручувати один канал за допомогою іншого. Наприклад, у вас є канал на Youtube, а ви запускаєте Instagram-сторінку вашого сайту. Її можна розлекламувати на вашому каналі, де вже є певна кількість підписників.
Плюси і мінуси SMM
У SMM є ряд плюсів, такі як робота з цільовою аудиторією, збільшення впізнаваності бренду, а також те, що SMM взаємодіє з тією частиною цільової аудиторії, яка не реагує на стандартні рекламні оголошення.
Недоліками ж є те, що у ньому досить висока конкурентність, а неправильних підхід може відштовхнути користувача. Ну і SMM не являється універсальним засобом, тобто може підійти не всім видам послуг.